Prijs | € 47,95 |
Uitverkocht
Paperback | Mei 2011 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Kees van Wijk
- Uitgever
- Boom
- ISBN
- 9789039526415
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Mei 2011
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 430
Beschrijving
Dit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de werking van massacommunicatie in het informatietijdperk. Hoe ontwikkelt het denken over massacommunicatie zich? Welke trends en issues komen in de media naar voren? Wat zijn de belangrijkste trends in de massacommunicatie en hoe ontwikkelen de media zich als interactief communicatiemiddel? Hoe gaan journalisten en woordvoerders om met politieke en economische issues? En hoe grijpt al die media-publiciteit in ons alledaagse bestaan in? Dergelijke vragen lopen als een rode draad door De media-explosie, dat zich inmiddels volop heeft bewezen als standaardwerk over massacommunicatie. Dit handboek is bestemd voor de beroepspraktijk en het hoger onderwijs. Het is vlot geschreven met duidelijke voorbeelden uit de praktijk. De auteur biedt verschillende perspectieven, waardoor hij de lezer stimuleert zelf een mening te vormen. Deze vierde herziene druk is geheel geactualiseerd.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Kees van Wijk
- Uitgever
- Boom
- ISBN
- 9789039526415
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Mei 2011
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 430