Prijs | € 17,95 |
Uitverkocht
Paperback | September 2009 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Uitgever
- Uitgeverij Thema
- ISBN
- 9789058716729
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- September 2009
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 118
Beschrijving
Op een goede manier feedback geven is een van de lastigste aspecten in de communicatie. De een durft het niet en houdt liever zijn mond, de ander flapt er van alles uit zonder überhaupt na te denken. Geen van deze twee manieren functioneert natuurlijk. En dat is jammer want alleen door commentaar te krijgen, kun je iets veranderen aan je gedrag.
Open communicatie is essentieel
Vooral in de zorg, waar veel medewerkers in teams werken en dus erg afhankelijk zijn van elkaar, is open communicatie essentieel voor (top)prestaties. Dit boek gaat over commentaar geven en krijgen en over de angst en de emoties die daarmee gepaard kunnen gaan. Je leert hoe je commentaar kunt geven zonder anderen te kwetsen of af te kraken.
Of het nu om collega’s, cliënten of je leidinggevende gaat, met 'Feedback geven en ontvangen' verbeter je je eigen communicatie en die van de mensen om je heen.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Uitgever
- Uitgeverij Thema
- ISBN
- 9789058716729
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- September 2009
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 118