Prijs | € 11,99 |
Niet beschikbaar
EPUB met digitaal watermerk | April 2012 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Als ondernemer stel je de klant centraal. Een goede communicatie met de klanten is daarbij essentieel. Alles wat je doet en zegt, vormt een beeld bij je klanten en dat beeld bepaalt voor een belangrijk deel of jouw klanten tevreden zijn over jou en over de door jou geleverde diensten en producten. Klantencommunicatie maakt duidelijk hoe je door een zorgvuldige, klantgerichte mondelinge en schriftelijke communicatie een goede indruk achterlaat bij de klanten. In dit praktische boek lees je concreet hoe je dit doet.
Specificaties
- Auteur
- Vincie van Gils
- Uitgever
- Spectrum
- ISBN
- 9789000306633
- Formaat
- EPUB met digitaal watermerk
- Publicatiedatum
- April 2012
- Bestandsgrootte
- 2833769 bytes
- Taal
- Nederlandstalig
Beschrijving
Als ondernemer stel je de klant centraal. Een goede communicatie met de klanten is daarbij essentieel. Alles wat je doet en zegt, vormt een beeld bij je klanten en dat beeld bepaalt voor een belangrijk deel of jouw klanten tevreden zijn over jou en over de door jou geleverde diensten en producten. Klantencommunicatie maakt duidelijk hoe je door een zorgvuldige, klantgerichte mondelinge en schriftelijke communicatie een goede indruk achterlaat bij de klanten. In dit praktische boek lees je concreet hoe je dit doet.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Vincie van Gils
- Uitgever
- Spectrum
- ISBN
- 9789000306633
- Formaat
- EPUB met digitaal watermerk
- Publicatiedatum
- April 2012
- Bestandsgrootte
- 2833769 bytes Kb
- Taal
- Nederlandstalig