Prijs | € 29,99 |
Uitverkocht
Paperback | Juli 2013 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Herman Toch
- Uitgever
- Lannoo Campus
- ISBN
- 9789401410328
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Juli 2013
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 300
Beschrijving
Nieuwe denkmodellen voor marketing en management
'"Transformeren om te overleven" zet aan tot fundamenteel anders denken en doen.'
-Mariken Kimmels, Marketing directeur Heinz Continentaal Europa
Winnaar van de PIM-prijs voor beste marketingboek van 2012
Marketing in het nieuwe tijdperk: De wereld staat op zijn kop. Stoom je merk klaar voor
morgen. De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer
te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben
sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel
onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen. In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Aan de hand van 10 paradigma's toont hij wat bedrijven moeten doen om een winnende positie uit te bouwen.
Standaardwerk voor iedereen die zijn merk wil voorbereiden op een nieuw tijdperk. Update van informatie en modellen. Nieuwe inzichten en herwerking van belangrijke
Hoofdstukken.
Herman Toch begon zijn carrière als assistent aan de Vlerick Business School.
Hij deed o.a. internationale ervaring op als VP Global Marketing bij Douwe Egberts en was Global ceo van Censydiam. Momenteel adviseert hij grote merken als Heineken, Philips, Heinz, vmma en Colruyt. De auteur is een veelgevraagd spreker
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Herman Toch
- Uitgever
- Lannoo Campus
- ISBN
- 9789401410328
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Juli 2013
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 300